FAQ

FAQ


Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

  • Ga naar het product wat je wilt bestellen
  • Klik op de button ‘bestel’, je product wordt nu in de winkelwagen geplaatst
  • Staan alle producten die je wilt hebben in de winkelwagen? Klik dan op je winkelmand en vervolgens op ‘bestellen’.
  • Vul je gegevens in en doorloop daarna de volgende stappen
  • Betaal je bestelling via iDEAL, creditcard of via de optie ‘achteraf betalen’*. Wanneer je bestelling is betaald, is je bestelling definitief
  • In je mailbox ontvang je een bevestiging van je bestelling. Wij gaan aan de slag om je bestelling gereed te maken.

*De optie ‘achteraf betalen’ is alleen mogelijk voor zakelijke klanten na krediet toetsing


Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wil je iets wijzigen in je bestelling of je bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Door te bellen: 0113 - 29 65 00 (ma t/m vrij: 08.30-17.00 uur)

Door te mailen: info@kantoorartikelenonline.nl


Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen.


Kan ik een ander adres opgeven voor het leveren van mijn bestelling?

Ja. Tijdens de bestelprocedure heb je de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven. Je hoeft alleen de adresgegevens voor het afleveradres te wijzigen en wij zorgen er voor dat de bestelling op het door jouw opgegeven adres wordt bezorgd.


Retourneren

Is het mogelijk om mijn bestelde product te retourneren?

Ja. Je kunt een artikel binnen de zichttermijn van 30 dagen retourneren. De retourkosten komen voor rekening van de koper. Wanneer producten beschadigd zijn of gebruikerssporen bevatten kunnen wij de artikelen helaas niet retour nemen.


Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer je een artikel vooruitbetaald hebt en je je artikel hebt teruggestuurd, ontvang je binnen 14 dagen het bedrag exclusief de eventuele leveringskosten terug op je rekening.


Moet ik retourkosten betalen wanneer ik mijn artikel terug stuur?

Nee, voor het retour sturen van artikelen worden geen kosten gerekend. Wel zijn de verzendkosten om het pakketje retour te sturen voor rekening van de koper.


Hoe kan ik mijn artikelen terugsturen?

Wanneer je artikelen wilt terugsturen is het noodzakelijk  het retourformulier op de website te gebruiken. Alleen ongebruikte en onbeschadigde artikelen kunnen teruggestuurd worden. Gebruik daarnaast de originele verpakking om de artikelen te retourneren.

Let op: alleen volledig ingevulde retourformulieren kunnen wij in behandeling nemen.


Kan ik mijn bestelling terugbrengen in een showroom/winkel?

Het is helaas niet mogelijk om je product terug te brengen.


Mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Gebruik om contact met ons op te nemen het contactformulier op onze website.


Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Particuliere klant:

Alle bestellingen kun je betalen via iDEAL (ABN Amro, ASN bank, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Landschot Bankiers). Het is helaas voor particuliere klanten niet mogelijk om te kiezen voor de mogelijkheid ‘achteraf betalen’.


Zakelijke klant:

Zakelijke klanten kunnen kiezen voor de mogelijkheden: ‘Betalen via iDEAL’ of ‘achteraf betalen’. Heb je gekozen voor de optie ‘achteraf betalen’ dan voeren wij eerst een krediet toetsing uit. Na de levering van je pakketje wordt de factuur gestuurd per e-mail. Een betalingsvoorwaarde is wel dat de factuur binnen twee weken na ontvangst dient te worden voldaan.


Is het mogelijk om met een cadeaukaart of VVV cadeaubon te betalen?

Het is helaas niet mogelijk om met een cadeaukaart of VVV cadeaubon te betalen.


Kan ik met mijn creditcard betalen?

Ja, dat is mogelijk.


Ik heb een vraag over mijn factuur. Waar kan ik met mijn vraag terecht?

Bij de afdeling klantenservice. Je kunt hen bereiken van maandag tot vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur op het telefoonnummer: 0113 - 29 65 00 of e-mailadres: info@kantoorartikelenonline.nl.


Hoe lang duurt het voordat de betaling verwerkt is?

Bij betaling via iDEAL ontvangen wij je betaling direct en wordt je bestelling zo spoedig mogelijk verzonden.


Leveringsvoorwaarden

Wanneer heb ik mijn pakketje in huis?

Bestel je voor 17.00 uur dan heb je je pakketje veelal de eerstvolgende werkdag in huis.


Betaal ik verzendkosten als ik een bestelling plaats?

Wanneer je een bestelling plaatst met een orderwaarde van €75,00 excl. btw worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Plaats je een bestelling met een orderwaarde onder €75,00 excl. btw worden er €6,95 verzendkosten in rekening gebracht.


Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat je order uit meerdere zendingen bestaat maar we proberen dit natuurlijk zoveel mogelijk te voorkomen. Wanneer je een artikel nog niet hebt ontvangen wordt deze waarschijnlijk de eerstvolgende werkdag bezorgd. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Wie levert mijn pakketje af?

Vervoersbedrijf GLS verzorgt voornamelijk de bezorging van de pakketten. Soms maken wij ook gebruik van andere logistieke vervoerders. De bezorgers doen hun uiterste best om het pakketje zo snel mogelijk bij jou af te leveren. GLS bezorgd  pakketten van maandag tot en met vrijdag.


Kan mijn pakketje ook ’s avonds worden bezorgd?

Vervoerder GLS bezorgd op werkdagen je pakketje tussen 08.30 en 18.00 uur. We streven ernaar om je pakketje de eerstvolgende werkdag te bezorgen. De bezorgtijden kunnen we helaas niet garanderen omdat je pakketje over de weg wordt vervoerd.


Wat gebeurt er als er niemand aanwezig is om het pakket aan te nemen?

De bezorger van vervoerder GLS zal vragen of buren het pakketje aan willen nemen. Willen buren geen pakketje aannemen, dan gaat het pakketje weer terug naar het depot. In beide gevallen laat de bezorger een “Niet Thuis Bericht” achter met informatie zoals de naam van je buren of informatie over andere aflevermogelijkheden. Tevens staat er een “Niet Thuis Code” op het bericht vermeld. Met deze code en de postcode kun je online je pakketje volgen en tevens zelf bepalen wat de volgende stap is.