Bestellen

Bestellen


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

  • Ga naar het product wat je wilt bestellen
  • Klik op de button ‘bestel’, je product wordt nu in de winkelwagen geplaatst
  • Staan alle producten die je wilt hebben in de winkelwagen? Klik dan op je winkelmand en vervolgens op ‘bestellen’.
  • Vul je gegevens in en doorloop daarna de volgende stappen
  • Betaal je bestelling via iDEAL, creditcard of via de optie ‘achteraf betalen’*. Wanneer je bestelling is betaald, is je bestelling definitief
  • In je mailbox ontvang je een bevestiging van je bestelling. Wij gaan aan de slag om je bestelling gereed te maken.

*De optie ‘achteraf betalen’ is alleen mogelijk voor zakelijke klanten na krediet toetsing


Hoe krijg ik toestemming voor achteraf betalen?

Stuur je bedrijfsgegevens, postadres en KVK-nummer naar info@kantoorartikelenonline.nl. Je ontvangt een reactie zodra de gegevens bekeken zijn.


Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wil je iets wijzigen in je bestelling of je bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Door te bellen: 0113 - 29 65 00 (ma t/m vrij: 08.30-17.00 uur)

Door te mailen: info@kantoorartikelenonline.nl


Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen.


Kan ik een ander adres opgeven voor het leveren van mijn bestelling?

Ja. Tijdens de bestelprocedure heb je de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven. Je hoeft alleen de adresgegevens voor het afleveradres te wijzigen en wij zorgen er voor dat de bestelling op het door jouw opgegeven adres wordt bezorgd.

Hoe kan ik prijzen inclusief btw zien?

Bovenin de webshop bij 'u winkelt zakelijk', kun je ook voor 'particulier' kiezen.