Retourneren

Retourneren


Zakelijke klant

Wanneer je als zakelijke klant een vergissing gemaakt hebt en het verkeerde product heb besteld of je heb je bedacht, dan kun je je artikel/meerdere artikelen retourneren. Dit dien je binnen 21 dagen na levering aan ons te melden via onderstaand retourformulier. Wanneer wij de retouraanvraag van je hebben ontvangen, zullen wij deze beoordelen en je informeren over de verdere afhandeling. Indien de retouraanvraag goedgekeurd is en wij de producten in goede staat hebben ontvangen, ontvang je een credit van het aankoopbedrag waarop wij de retourkosten hebben verrekend. De retourkosten zijn afhankelijk van het aantal artikelen wat je wil retour zenden. Dit zal normaliter, bij één orderregel, 9,50 euro* zijn.


Particuliere klant

Wanneer je als particuliere klant ene artikel wil retourneren, is dit altijd mogelijk mits dit binnen 14 dagen na levering bij ons gemeld is via onderstaand retourformulier. Je ontvangt de creditnota van het aankoopbedrag binnen 7 dagen nadat wij de geretourneerde artikelen in originele staat hebben ontvangen. De retourkosten zijn afhankelijk van het aantal artikelen wat je wil retour zenden. Dit zal normaliter, bij één orderregel, 9,50 euro* zijn.


Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van artikelen?

  • De artikelen dienen in de originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd worden.
  • Artikelen met een houdbaarheidsdatum dienen minimaal nog twee maanden houdbaar te zijn op moment van retourzending.
  • Seizoenartikelen, zoals agenda’s dienen nog minimaal 8 maanden bruikbaar te zijn.

Welke artikelen mogen niet geretourneerd worden?

  • Opengemaakte/gebruikte artikelen.
  • Beschadigde artikelen.
  • Gratis ontvangen producten.
  • Artikelen die om hygiënische redenen logischerwijs niet geruild mogen worden. Voorbeelden hiervan zijn: waterkokers, koffiezetapparaten, oordopjes, foodproducten, huishoudelijke artikelen, etc.
  • Uitverkoopartikelen

Kan ik mijn bestelling terugbrengen in een showroom/winkel?

Het is helaas niet mogelijk om je product terug te brengen.


Mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Gebruik om contact met ons op te nemen het contactformulier op onze website.



* Aan deze richtprijs zijn geen rechten te verlenen.



Retourformulier

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, kunt u producten alleen retourneren na het invullen van onderstaand formulier.





Retourreden:

Verkeerd besteld
Verkeerde hoeveelheid
Incompleet artikel
Ongewenst vervangend artikel
Niet besteld artikel
Verkeerd besteld artikel
Verkeerd geleverd artikel
Transportschade
Technisch defect
Te late levering
Dubbele levering
Anders, namelijk...



Optie: foto uploaden (ter evt. verduidelijking):

Retourverwerking duurt ca. 5-10 werkdagen.

Heeft u algemene vragen over producten of bestellingen? Neem dan contact op via info@kantoorartikelenonline.nl